poniedziałek, 1 września 2014

PODSUMOWANIE WAKACJI 2014

Hej Kochani :)!
Jak Wam minęło rozpoczęcie roku szkolnego? Mi i Patrycji bardzo dobrze i jesteśmy zadowolone zarówno z klasy jak i szkoły. Jutro już pierwszy dzień :(. Aż nie mogę uwierzyć jak szybko minęły wakacje. Mam wrażenie jakby się zaczęły dopiero wczoraj, a jednak czas się już zabrać do roboty. Koniec z leniuchowaniem! Podsumowując tegoroczne wakacje to mam bardzo ciepłe i miłe wspomnienia, do których z pewnością będę bardzo często wracać. Niczego po tych wakacjach nie żałuję. Mimo, że nigdzie w te wakacje nie wyjeżdżałam to i tak się nie nudziłam się w domu przed komputerem. Spotykałam się z Patrycją jak i ze znajomymi i poznałam przy tym kilka sympatycznych osób. Co tu dużo pisać? Wiele się wydarzyło, ale jeszcze więcej Nas czeka!

A to dla Was taki mały kolaż z wakacji :).


Na nowy rok szkolny życzę Wam samych sukcesów i dobrych ocen, oraz żebyście poznali miłe i sympatyczne osoby :)!

A Wam jak minęły wakacje?
Gdzieś wyjeżdżaliście?

~Weronika

4 komentarze:

  1. Ja dopiero wczoraj uświadomiłam sobie, że wakacje się kończą... pierwszego dnia nie było tak źle zobaczyłam wszystkich, których chciałam :) i mam w klasie 4 nowe osoby :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wakacje bardzo szybko zleciały ;/
    Świetny post ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już rok szkolny i na nowo
    Ładne zdjęcia
    Obserwuję i liczę na rewanżyk

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super wpis ! :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń