poniedziałek, 18 sierpnia 2014

CO NIECO O MNIE

Hej wszystkim!
Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma słowami o sobie :). No więc przechodząc już do tematu.
Mam na imię Weronika. Jestem zwykłą 16-sto letnią dziewczyną, pochodzącą z województwa Dolnośląskiego. Jestem typem dziewczyny, która jest zwariowana, sympatyczna, miła i romantyczna, ale i też przy tym nieśmiała i można powiedzieć, że "płochliwa". W swoim życiu staram się kierować marzeniami i wybranymi celami. Jestem dość pozytywną osobą, ale i też łatwo się poddaję.
Moją największą pasją jest szkicowanie. Szkicuję już od ponad 9 lat i jestem mega zadowolona z tego co robię. Daję mi to dużą radość i motywację, aby iść w tym kierunku dalej. Dlatego też, wybrałam właśnie liceum o profilu plastyczno-dekoratorskim. A w przyszłości chciałabym pójść na studia o profilu architekta.
Oprócz szkicowania, moim hobby jest muzyka, wiele ona wnosi do mojego życia, tak jak i zapewne do wielu ludzi. Uwielbiam wieczorami słuchać muzyki, wtedy mogę na prawdę przemyśleć na poważnie sprawy, które mnie gryzą. Jestem również "wielbicielką" zwierząt. Osobiście w domu mam 3 pupili (2 kotki i psa). Bez nich było by nudno zarówno w moim życiu jak i w domu.
Więc to by było chyba na tyle :). Co tu się dużo rozpisywać :).


A to ja .
Miłego dnia Wam życzę :).
P.S. Przepraszam za złą jakoś zdjęcia :).
~Weronika.

8 komentarzy:

  1. Super post :)
    http://believe-in-yourself-friends.blogspot.com/ ~ zapraszamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię słuchać muzyki wieczorem i rozmyślać o sprawach :)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na architekta samo szkicowanie nie wystarczy szczególnie ze teraz duzo programów jest ;) pamietaj o matematyce ;) ;p - to tak w ramach "dobra rada" ;p
    Slicznie ci w okularkach ;) Pasuja...

    Zapraszam do mnie na konkursik http://zannxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :).
      Tak wiem o tym :). Ale liczę że dam radę :).
      Dziękujemy za komentarz :)!

      Usuń
  4. Życzę powodzenia w blogowaniu ;)
    + zaobserwowałam :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń