piątek, 22 sierpnia 2014

DRUGA AUTORKA

Hej wszystkim!
Nazywam się Patrycja, mam 16 lat i mieszkam niedaleko Weroniki.
W tym roku idę do liceum medycznego po którym swoją przyszłość chcę powiązać z ratownictwem medycznym. Interesuję się tym od 3 klasy gimnazjum, gdy doszedł nam nowy przedmiot tzw. EDB.
Oprócz tego bloga mam również osobistego, którego prowadzę od 2 lat.
BLOG OSOBISTY-p-zalewska.blogspot.com

Koresponduję listownie z bloggerkami jak i czytelnikami. W wolnym czasie nagrywam z Weroniką filmiki, które za kilka dni będziecie mogli zobaczyć, oczywiście również spotykam się z moim chłopakiem. Bardzo często słucham muzyki, czasami nie potrafię bez niej funkcjonować.
Więcej będziecie mogli się o mnie dowiedzieć z kolejnych postów :).
~Patrycja.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, że w przyszłości chcesz pomagać ludziom! Bardzo szlachetny cel ♥ Może obserwacja za obserwacja :) ? Widziałam, że już zaglądałaś na mojego bloga. Zapraszam ponownie <3 http://majanna-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie,też tak sądzę,że to bardzo wysoki cel :)
      ~Patrycja

      Usuń
  2. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś ciekawą osobą :) Życzę samych sukcesów w liceum :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń